Technické informace:
Hmotnost posílací (g): | 7000 |
Rozměr krabice: | 1480 x 400 x 300 mm |
Typ balení: | stavebnice |
Materiál: | laminát + dřev.konstrukce |
Rozpětí: | 2000 mm |
Délka: | 1800 mm |
Profil: | S8037 12% |
Letová hmotnost: | 7000–7600 g |
Plocha křídla: | 108 dm2 |
Plošné zatížení: | 65–70 g / dm2 |
Pohon: | 35–45 ccm |
Řízené funkce: | směrovka, výškovka, křidélka, motor |
Měřítko: | 1:3,7 |
Obsah stavebnice: | Trup , kryt motoru – bílý probarvený laminát. Křídla, ocasní plochy - klasická dřevěná konstrukce - stavebně hotové připravené k zástavbě serv, potažení, slepení polovin. Hotový připravený baldachýn, sada dílů pro lanovaní a kování. Připravené oh |
Popis:
Maketa velmi úspěšného a dodnes oblíbeného cvičného a školního dvouplošníku. Bu 131 Jungmann byl vyvinut v německu v r. 1934. Dostatečné množství Jungmannů v leteckých školách a aeroklubech znamenalo výrazné zlepšení množství a kvality vycvičených pilotů. Toto ostatně platilo nejenom v německu 30-tých let,ale také všude tam, kam se Jungmany dostaly v době předválečné, ale i po II.světové válce, včetně Československa. Před válkou byl licenčně v Československu vyráběn jako Tatra 131, po válce jako Aero C 4.
Jungmany létaly ve více jak 32 zemích. Toto rozšíření nabízí nepřebernou inspiraci pro možnosti markingu.
Stavebnice obsahuje bílý probarvený laminátový trup (po předchozí domluvě lze zvolit barvu na zakázku), laminátový kryt motoru, stavebně hotové nosné plochy, směrovku a výškovku. K montáží připravený baldachýn, včetně šablon pro přesné ustavení křídel a montáž. Kompletní lanování, včetně konvových kotvících prvků a napínáků, předpřipravený drátěný podvozek, vzpěry, větrný štítek a kompletní drobné příslušenství.